Friday, September 18, 2015

ESP Milkbooster Yang Terbaik Betul Ke?

Assalamualaikum w.b.t buat tatapan pembaca setia blog ini. Saya doakan anda semua dipermudahkan segalanya di dunia dan akhirat. Insya Allah...

Hari ni saya nak tulis tentang betul ke esp sebagai agen milkbooster yang terbaik. Betul ke betul? Jom... kita terjah.

Saya sering terbaca dan mendengar rintihan para ibu diluar sana yang teringin untuk memberi susu ibu sehingga anak berusia 2 tahun namun tidak tercapai kerana masalah pengeluaran susu badan yang kurang.

Justeru saya ingin membantu mereka supaya boleh menyusu sendiri anak-anak mereka dengan jayanya.

Kita semua tau yang susu ibu amat berkhasiat untuk sistem imun bayi semulajadi dari awal kelahiran hingga 6 bulan pertama tanpa perlu mencampurkan dengan susu formula. Dalam Al-Quran sendiri ada menyebut tentang kebaikan dan khasiat susu ibu itu sendiri.

Saya cadangkan bagi para ibu di luar sana agar usah risau jika bermasalah untuk mendapatkan susu yang banyak dan berkhasiat untuk anak-anak. Saya sarankan anda untuk mendapatkan protein yang tinggi kualitinya agar dapat membina pengeluaran susu ibu yang kaya dengan khasiat.

Saya sarankan para ibu mengambil ESP Energizing Soy Protein Shaklee. Kerana protein soya ESP ini mengandungi 9 asid amino yang penting untuk badan iaitu histidine 340mg, isoleucine 630mg, leucine 1,160mg, lysine 890mg, methionine, phenylalanine 720mg, thereonine 520mg, tryptophan 180mg, valine 650 mg. 

Untuk effect yang lebih berkesan saya sarankan anda mengambil ESP + Alfalfa. Kerana saya sendiri telah merasai keberkesanannya. Pernah saya buat eksperimen sendiri dengan sebelum ambil ESP+Alfalfa dan selepas.

Ternyata hasilnya amat berbeza iaitu sebelum ambli supplimen milk booster ni susu saya agak cair dan berwarna putih tetapi selepas mengambil supplimen susu agak kelihatan pekat dan kekuningan yang mana ia adalah mengandungi nutrien yang berkhasiat



susu ibu yang kelihatan pekat dan berkhasiat untuk bayi

Untuk kesan yang lebih memberansangkan para ibu perlu ambil ESP+Alfalfa.


Manfaat ESP & Alfalfa Sebagai Milkbooster 

  • Mempercepatkan penghasilan susu & memekatkan susu 
  • Esp merupakan milkbooster terbaik yang merupakan protein soya non gmo iaitu berprotein tinggi.
  • Breast sentiasa penuh dengan ESP 
  • Bayi cepat kenyang & tidak menyusu dengan kerap 
  • Perubahan boleh dirasai seawal minggu pertama jika ibu konsisten mengepam & minum air 3 liter sehari.
gandingan mantap untuk milkbooster

sekian saja sharing hari ini. Nanti saya update teknik supply vs demand untuk hasilkan susu ibu yang melimpah ruah k. Salam sayang dari saya. 





Thanks for reading! :)

Ingin mendapatkan ESP?
Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 

Ingin menjana pendapatan 3-4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

Contact me for:-


FREE CONSULTATION

AFFORDABLE PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

                                               

Alya Suraya
Shaklee ID : 1140412
013-6151864 (Call, SMS, Wechat)
alyasuraya2014@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Melawat Blog Saya.... Jumpe lagi ye...